Minecraft 1.5.2 Mod Paketi İndir (49 Adet)

MİNECRAFT 1.5.2 MOD PAKETİ (49 ADET) :

Merhaba minecraft delisi oyuncuları,

Bugün sizler için daha önceki paylaştığımız mod paketleri sayısı olarak oldukça fazla olan ve yavaşlama sorunu yaşayan oyuncularımız için biraz daha az sayıda mod içeren minecraft 1.5.2 mod paketini paylaşıyoruz.

MİNECRAFT 1.5.2 MOD PAKETİNDE BULUNAN BAZI MODLAR :

 

Optifine Modu : Optifine modu daha önce ayrıntılı bir şekilde paylaştığımız konuda da bahsettiğimiz gibi minecraft oyunun da donma ve yavaşlamaları engelleyen ve bu konuda gerçekten başarılı olan herkeste bulunması gereken bir moddur.Ayrıca HD doku paketlerini yüklemeniz de ve oynamanız da sizlere hiç bir sıkıntı yaşatmaz.

 

Forge Api Modu : Minecraft oynuyorsanız mutlaka minecraft forge modunun ne işe yaradığını biliyorsunuzdur.Ancak yine de bilmeyen minecraft delisi oyuncuları için biz tekrar dan açıklayalım.Minecraft oyunun da bir çok modu çalıştırabilmeniz ve bazı eklentileri yükleyip kullanabilmeniz için bulundurmanız gereken bir moddur.

Animal Bikes Modu : Minecraft oyunun da sınırları zorlamak isteyen minecraft oyuncularının tercih ettiği fantastik bir minecraft modudur.Ejderhalara binebilirsiniz,ayrıca bir çok hayvan ve mobları oyuna ekleyip binmenizi sağlayan bu modu minecraft 1.5.2 mod paketi içerisinde indirebiliyorsunuz.Bize göre minecraft’ın olmazsa olmazı bir minecraft modudur.

Mutant Creatures Modu : Minecraft oyunun da bir diğer fantastik mod ise mutant creatures modudur.Oyunda bulunan mobları mutant haline dönüştürerek oyuna farklı bir renk ve heyecan katan bu modu da sizler için minecraft mod paketimize dahil ettik.

 

MİNECRAFT 1.5.2 MOD PAKETİN DE BULUNAN DİĞER MODLAR :

Optifine Modu
Forge Api Modu
Bspkrcore Modu
NEI Modu
Codechiken Core Modu
Dynamics Lights Modu
Project Bench Modu
Butterfly Mania Modu
The Camping Modu
Cobalt Modu
Dungeon Pack
Enchanting Plus Modu
Equivalent Exchange 3 (ee3) Modu
Farlanders Modu
Fishingcraft Modu
Animal Bikes Modu
Armor Movement Modu
Armor Status Modu
Backpacks Modu
Bibliocraft Modu
Buildcraft Modu
Gems Plus Modu
Glowston Wire Modu
Herblore Modu
İnv Tweaks Modu
İron Chests Modu
Comes Alive Modu
More Explosives Modu
Palaria Modu
Mutant Creatures Modu
Simple Ores Modu
Twilight Forest Modu
Timber Modu
Underground Biomes Modu

 


ayda sadece 20 TL ‘ye bir minecraft sunucusu kurun ve tüm arkadaşlarınızla oyunun tadını çıkarın.!

7082 T 1 B

Tarih by Admin Kategori Minecraft Modları

77 Yanıtla Minecraft 1.5.2 Mod Paketi İndir (49 Adet)

  1. Pingback: Star Wars Mod İndir (1.6.4) & Kurulum İncelemesi | Minecraft

  2. Pingback: Sildur's Shaders Modu İndir (1.6.4) & Kurulum İncelemesi | Minecraft

  3. Azad

    Bunu 1.6.2 için yaparmısınız

  4. Resul

    umarım çalışıyordur :D (yani donma falan yoktur umarım)

    • Eren Gürkan

      bilgisayarın gücüne bağlı kardeşim

  5. SSS35

    Farlı Farklı texture packler paylaşirmisiniz

  6. Sina

    çok saolun yükledim mükkemmel ne zamandır mod istiodum sonunda bee

    • İLKER

      bişe dicem mod paketi nereye atılıyoo

      • Yunusemre Çeliksu

        Windovs tuşuna bas ve sol altta pencere açılcak orda dosyaları ara yazıyo
        oraya çalıştır yaz ve enter e bas
        sonra küçük bir pencere daha çıkıcak
        orayada %appdata% yaz
        sonra .minecraft ı sil
        indirdiğindosyayı oraya at onunda adı .minecraft dır

      • Alper

        onu başlata tıklayıp arama yazıp %appdata% yazcan (yüzde yazılcak) ve dosyada .minecraftını silip buna atacan bu kadar :D

  7. Unkown Player

    Ben galiba buradan indirmiştim. Dosyanın ilk başı #Strom ile başlıyor. Doğru mu?

  8. İLKER

    abi ne reye atılıyoo

    • berke

      Arkadaş yuzde appdata yuzde basla5 menusubde ara tabi normal yuzde Üzgünüm telefonda yuzde yapamadim .minecraft i sil ve rardakini oraya ar bi se5 diil

  9. Enes hazer

    Abi çok iyi ben turbobit nasıl indiriliyo ben turbobit bilmiyorum yardımcı olurmusun çok güzel :)

    • admin

      kardeşim indirme linkine tıkladıktan sonra sayfaya yönlendiriliyorsunuz.Normal indirme diyip indireceksiniz

      • Enes hazer

        sayfaya nasıl yönlendiiriyor

        • Anoniymosu

          Arkadaşlar mod indirmek için windows amblemi olan tuşu +r tuşuna basın başlat menüsü açılacaktır.Oraya %appdata% yazın.(yüzdeler yazılacak).eğer minecraft yüklüyse .minecraft diye bir klasör vardır.Bu klasörü silip indirdiğiniz klasörü onun yerine atın artık mod yüklenmiştir .İyi oyunlar

  10. berke

    Yine yavas ama o kadardiil bende bu siteden 114 mod vardi cooook yavas5i saolun tsk

    • Nevzat

      kardeşim ayn. bendede 128tane mod vardı yarım saatte açılıyodu ve çok kasıyodu haklısın

  11. efrg

    modlouder gerekmi

  12. hüseyin

    dediklerinizi yaptım açtım oyunu mod falan yoktu

    • admin

      Bir yerde hata yapıyor olabilirsiniz.

      • Olmuyo

        ya admin ben dediklerinin aynısının tıpksını yaptım ama olmadı .minecraft dosyasına girdim ordan minecraft launchere girdim ama orda minecraft yoktu bende kendi masaüstündeki minecraftı açtım ama orda use latest version yerinde en altta 1.5.2 forge yada başka bi versiyonun forgesi olması lazım ama yok ne yapıcam lütfen cevap ver lütfen:(

  13. adem

    bunun launcheri yok

    • İSOBABA

      gardaş zaten senin minecraft ın masaüstünde değilmi?İşte masaüstündeki minecraft a bas açılır.

  14. Minecraft

    forgeyi yüklemesem direk bunu atarsam çalışırmı ?

  15. Minecraft

    teşekürler çalıştı

  16. Hd_herobrine

    abi nasıl kurcaz kendi . minecfraftımızlamı değişitircez

  17. Hd_herobrine

    abi bu siteyi nasıl açtın lütfen söyle bi bulamadım :(

  18. mücahit

    abi ben indirdim kurdumda ama nerden oyunu başlatacıgımı biliyorum amblem falanda çıkmadı başlatmak için bi sölersen sevinirim facebook tan ulasabilirsin

  19. Batuhan

    Çok teşekkür ederim bende ne zamandır adam akıllı mod paketi arıyodumda keşke endüstüriyel modda olsaydı.

    • sefa

      endüstriyelcraft :)genede doğru dedin helal kardeş

  20. Mehmet

    ya ben şimdi hem normal minecraftı silmek istemiyorum hem de modlu minecraft oynamak istiyorum

  21. alperen

    çok güzel modlar

  22. bilal

    nerden indircez olmadı :(((((((((((((

    • admin

      indirme butonuna basarsanız indirebilirsiniz.

  23. Alper

    Admin saol ben 114 modlu indirdim ikisini toplayıp bi 49 modlu daha indircem olurmu sence

  24. Alpaslan

    yaa modu nasıl degiştircez

  25. Alpaslan

    abi moddan moda nasıl geçiyozz admin cevab verrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lütfen

  26. armağan akın

    abi nasıl yüklenir minecraft 15.2 mod paketini indir diyorum farklı şeyler çıkıyor bunu nasıl açıklı yor sunuz

    • admin

      farklı şeyler çıkmaz.Turbobit indirme linki çıkar.

  27. Fake_Dead

    Çok Güzel Bir Site Tavsiye Ederim.

    • admin

      Teşekkür ederiz. Facebookta açtığımız sayfaya üye olabilirsiniz.https://www.facebook.com/minecraftdelisii yeni açıldı zamanla güzel hediyeler dağıtılacaktır.Premium üyelikler,minecraft oyuncakları…vs.

  28. Efe

    bu nasil incek merak ediyorum.?

  29. Sertan Ersin

    Abi .minecraft’ı sildim bunu oraya attım fakat çalıştırmayı denediğim zaman
    ‘A java exception has occured’ diyor.Nasıl Çözebilirim

  30. Furkan

    admin mo creasure mo yok mu

  31. Efe

    Ben fazla modum olsun diye indirdim şuan 119 tane modum var optifine sayesindede oyunum yavaşlamıyor.

  32. WsProsu

    10 mod lu mod pack paylassana kasmayan

  33. Ezilketemete

    1.5.2 ye hep hungur games de kullanırdım ama biraz değiştim :D ve modlu minecraft videosu koyacam :D umarım izlersiniz kanalım BFchickengamerls bakarsınız youtubeden :D

  34. İSOBABA

    çoooooooook yavaş inio

  35. Admin

    Videoyu yükledikten sonra bize ver yayınlayalım.

  36. oyun gezer

    abi herobrine mod olmazmıya

  37. Pingback: Star Wars Mod İndir (1.6.4) & Kurulum İncelemesi | Minecraft Delisi - Minecraft indir

  38. erdem rafet bostan

    saatlerdir açılmıyor oda yaptım açılmıyor saatlerdir buildig terrain yazıyor kaldı

  39. systemplay

    ya arkadaş rklm.co/vEzmEN yazıyo sekmede bekledim 2 dk. olması ya :( :( minecraft’dada zaten normalde bin dosyam yok neden bunu da sorabilirmiyim

    18.34

    30.05.2014

    • Admin

      Şimdi tekrar deneyini, biz denedik şu an link çalışıyor.

  40. Admin

    Arkadaşlar lütfen küfür etmeyiniz

    Mod Paketinde hiç bir Şekilde Hata Yoktur

  41. yusuf ensar

    abi saol

  42. yusuf ensar

    harikasın

  43. Kayra

    Modu indirdim kendi minecraft ımı sildim rar dakini koydum fakat oyuna girdiğimde hiç bir mod yok

  44. mert

    abi ben bunları yer değiştirdim bunun içinde minecraft yok :D biliyorum saçma soru ama pek bilmem bu işleri

  45. admin

    peki nasıl çalıştırıyoruz

  46. kerem

    abi oyunu nasıl başlatıcaz acil lazım

  47. Halim

    S.a kardesim ben bu paketi android olarak nasil atabilirim

  48. zxzxczxc

    bilgisayar çk kasıyor bazen crash atıyor.

  49. kerem

    içine mod atarsak çalışırmı

  50. enes egemen

    ben yükledim kurdum ama açtığımda mod falan yok forge lazımmı?

  51. saolllll

    Saol abi

  52. link

    link nerede

  53. link

    cevap

  54. çok saol admin

    çok sağol admin bi türlü mod yükleyemiyodum
    sonunda oynanayabilcem :D :D :D

  55. mert

    haberiniz olsun dosya da virüs gözüküyor

    • Admin

      Dosyadaa herhangi bir virüs yoktur, lütfen ekran görüntüsü paylaşın!

  56. deniz öğreten

    nereden indiriliyor

  57. yagiz gamer

    bende hexxit var creckli şimdi de modlu survivoru indiriyom ne güzel

  58. abi çok mod var zor çalışıyor :D

    abi çok mod var zor çalışıyor :D

Yorum yap

Yandex.Metrica